Blíží se prázdniny!!!

17.06.2008 06:55

Konečně se blíží prázdniny.Psal jsem slohovku na toto téma a tak,tady je:(líčení)

 

 

         Na tuto slohovou práci jsem si vybral slohový útvar,pozor,pozor,…líčení!konkrétně budu psát o prázdninách.Doufám,že se sem,tam i zasmějete,a nebudete se nudit.

            Ach!ty prázdniny.Konečně pořádně dlouhá doba odpočinout si od školy,na dva měsíce na ni zapomenout,ach,jak já se na to těším!!!Ty Prázdniny,dlouhá doba,ve které zažiji mnoho úžasných dobrodružství,které si za průběhu školní docházky nemohu dopřát.Kéž by tyto posvátné dny bez školy,které jsou jako pobyt v lázních,byly delší dobu,nebo pořád.Neznám nikoho,kdo by tento volný čas neměl rád,či nenáviděl.

            Na tyto letošní prázdniny se těším.Co těším,já se supertěším.Pojedeme totiž s rodinou na SLOVENSKO!!!Kéž tam zažijeme hodně dobrodružství!Ach,kdybychom tak jeli ke strýci,který vlastní část lesa!!!Jak tam jest krásný,čistý,a neznečistěný vzdoušek!!! To kouzelné slovo les.Kolik krásy a půvabu si člověk pod tímto slovem představí.Kolik různých druhů stromů tam je,to si ani nedovedete představit.A jak ty stromy krásně voní,…no o tom vám teda musím říct.Byli jsme tam už jedou,když jsem měl 5 let.Ach jak já si tam užíval.Byl jsem tam poprvé,ale to mi nezabránilo tomu,abych si tyto překrásné,a z paměti nevymazatelné vzpomínky uchoval do teď.Člověk bloudící tou krásou si pln dojmů uvědomuje,co pro něj příroda,jak je spanilá,ohromující,a věčně mladá.

Ale nemyslete si,že za ty krásné,svobodou voňavé dva měsíce pojedu jenom do překrásného lesa,pojedu také na super letní,dvoutýdenní skautský tábor,který je pěkně vyhřátý sluníčkem.Ach,jak krásný to tábor,na němž zažijeme s ostatními dobrosrdečnými skauty tuze moc dobrodružství.Chudák ten,který sedí v tu dobu u té škaredé domácí obludy televize,a sleduje ji,jako kdyby to pro něj bylo životně důležité.Vůbec neví,že může poznat více překrásného a nekonečně moudrého Boha,jím vytvořenou sličnou a nekonečně rozvíjející se přírodu,okoupat se v čisté pramenité vodě,a zažít mnoho a mnoho jiných strašně zajímavých dobrodružství.Šíleně srandovní skákání v seně,zajímavé procházky lesem…

V těchto šedesáti dvou bláhových dnech volna pojedu také na krásnou bílou chatu do krásného městečka Hradce nad Moravicí k babičce Vlaďce,u které je mi teda opravdu bláhově. Kéž bych tam jel jen já,bez bráchů!!!Ať se tak stane!!!  Tak jako každý jiný rok jezdíme s ní,a spolu se super dědou Lojzou na kolech na sice krátké,ale velice pěkné a zajímavé výlety.Doufám,že tyto taktéž krátké,ale zajímavé  prázdniny to tak bude zas.

Tak takto překrásně bych si představoval moje letošní prázdniny.Ach,kéž se stane tak,jak sem to zde popsal.Doufám,že se vám moje slohová práce líbila,a že jsem vás nezklamal ve vašem očekávání.těším se zase za rok.

—————

Zpět